محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

پیام گیر تلفنی خانه شاعران

آیا می دانید بر روی پیام گیر تلفنی خانه هر کدام از شاعران چه ضبط شده است؟

پیغام گیر فردوسی

نمی بـاشم امـروز انـدر سـرای * که رسم ادب را بیارم به جـای

به پیغامت ای دوست گویم جواب * چو فـردا بر آید بلند آفتـاب


پیغام گیر خیّام

این­ چرخ فلک ­عمر­ مرا داد به باد * ممنون­ توام ­که­ کرده ای از من یاد

رفتم­ سر­کوچه، منزلِ کوزه فروش*آیم­ چو به­ خانه­ پاسخت­ خواهم داد


پیغام گیر منوچهری

از شرم به رنگ باده باشد رویم*در خـانه نباشم کـه سلامی گویم

بگذاری اگر­ پیغام پاسخ دَهَمت*زان پیش ­که همچو برف گردد رویم


پیغام گیر سعدی

از آوای دل انگیـز تـو مستم * نباشـم خانـه و شـرمنده هستم

به پیغام تو خواهم گفت پاسخ * فلک را گر فرصتی دادی به دستم


پیغام گیر بابا طاهر

تلیفـون کرده ای جانـم فدایت * الهـی مو به قوربون صـدایت

چـو از صحـرا بیـایُم  نازنینُـم * فرستم پاسخی از دل بـرایت


پیغام گیر حافظ

رفته ام بیـرون من از کاشانه­ ی­ خود، غم مخور

تـا مگـر بینـم رخ جـانانه ی خود، غم مخور

بشنـوی پـاسخ ز حـافظ گر که بُگذاری پیام

ز آن زمان­ کـو باز گردم خانه ­ی خود، غم مخور


پیغام گیر مولانا

هر سمـاع از خانه ام رفتـم برون... رقصان شوم

شوری برانگیزم به پا...­خنـدان­ شوم شادان شوم

برگو به من پیغـامِ­ خود... هم نمره و هم نام خود

فردا تـو را پاسـخ دهم... جانِ تو را قربان شوم


پیغام گیر نیما

چون صداهایی که می آید* شباهنگام از جنگل* از شغالی دور

گر شنیدی بوق * بر زبـان آر آن سخن هایی که خواهی بشنوم

در فضایی عاری از تزویر *  ندایـت چون انعکاس صبح آزا کوه

                      پاسخی گیرد زِ من از دره های یوش
  • محض یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی