محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

حـرف اول و آخر را او می زنـد

۱. گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولین و دولتمردان فکر میکنند در قضیّه‌ى هسته‌اى ما با آمریکایى‌ها مذاکره کنیم موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم امّا خوشبین نیستم. ببینید مرتّب پى‌درپى اظهارات سخیف آمریکایى‌ها را؛ سناتور بى‌آبروى آمریکایى از صهیونیست‌ها پول میگیرد تا برود در مجلس سناى آمریکا به ملّت دشنام صریح بدهد، نه اینکه اهانت کند؛ دشنام میدهد. رؤساى کشورشان هم همین‌جور، در سطوح مختلف به ملّت ایران اهانت کند. البتّه تودهنى را روز بیست‌ودوّم بهمن از مردم خوردند. یکى از علل اجتماع گرم‌ودوّم بهمن از مردم خوردند. یکى از علل اجتماع گرم‌تر مردم امسال همین بود که مردم دیدند که چطور مسئولین آمریکا گستاخ، پررو، زیاده‌طلب، بددهن، بى‌ادب روبه‌رو میشوند؛ غیرت دینى مردم آنها را به میدان کشاند تا به دشمن بگویند: اشتباه نکن، ما هستیم. ملّت ایران در این راهپیمایى بیست‌ودوّم بهمن به همه‌ى ما – به این حقیر، به مسئولین گوناگون، به زحمت‌کشانى که دارند در امور اداره‌ى کشور حقیقتاً زحمت میکشند؛ چه آنهایى که در باب سیاست خارجى کار میکنند، چه آنهایى که در باب سیاست داخلى کار میکنند – خواستند بگویند: خاطرتان جمع باشد، ملّت ایران ایستاده است، در صحنه است.

۲. دشمن از بمب اتم نمی ترسد چون خودش هم دارد، دشمن از انرژی هسته ای ما وحشت ندارد، دشمن از گسترش اسلام وحشت دارد اما به کوری چشم دشمن اسلام روز به روز در حال گسترش است.

پ ن پ ۱:این ها گوشه هایی از سخنان رهبری بود اما انرژی هسته ای که خود سازمان ملل مایه پیشرفت کشور ها می داند. اینک همه ی آنها تحریم شدند واین بود آخر قصه۱+۵ که دوباره پرده از روی آمریکا برداشت.

و نتیجه سال ها تلاش شهیدان شهریاری و احمدی مقدم و رضایی نژاد و…. را بر باد داد.

اما همه ی ما قبل از مذاکرات گفتیم که آمریکا هیچ وقت به قول های خود عمل نکرده و نخواهد کرد . اما خدا رو شکر که سلاحی همانند ایمان در دستمان داریم تا درمقابل آمریکایی که افسارش دست کدخدا بنیامینه بمانیم.

همچون ۸ سال جنگ تحمیلی.اما ترور دانشمندان هسته ای کار که بود.فتنه ۸۸ چطور.

پ ن پ ۲:آقای روحانی بله انرژی هسته ای رو هم دادین رفت. بعدش دست اتهامم به روی ما بلند می کنن شما هم همین جوری ساکت ماندین . به منطقه محروم کیش می روی. آیا جاهای محروم دیگری در ایران نیست.

لب مطلب: تا وقتی که آقام سیدعلی خامنه ای بر سر این مملکت است دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و شعار مرگ بر آمریکا تا ابد جاریست.

                                                                                                    نویسنده: یاوران ولایت


  • محض یار

نظرات  (۱)

سلام در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی