محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

مرگ بر آمریکای 93 با صدای آهنگران+صوت

حاج صادق آهنگران، نوحه‌خوان حماسه‌های عاشورایی این اثر را اجرا نموده و شعر آن بر عهده دکتر محمدمهدی سیار شاعر قطعات ماندگار همچون «مرگ بر آمریکا» و «گزینه‌های روی میز» بوده است. آهنگسازی و تنظیم ارکستر نیز توسط سیدمحمد میرزمانی از چهره‌های برجسته موسیقی عاشورایی و آهنگساز قطعه «بیا تا برویم» با صدای آهنگران بوده است.
​متن ترانه:
بشکن تو سکوت جهان
برخیز و دوباره بخوان
فریاد بزن بی امان:
مرگ بر آمریکا
 
با سوره والعادیات
با آیه تبت یدا
برخیز و بگو یکصدا:
مرگ بر آمریکا
 
شور لحظات من است
فریاد حیات من است
رمی جمرات من است:
مرگ بر آمریکا
 
شد کرب و بلا هر کران
نفرین بر کودک کشان
بر حرمله های های زمان
مرگ بر آمریکا
 
ماییم و راه امام
راه جهاد و قیام
ذلت به ما شد حرام
هیهات من الذله
 
دشمن کجا تواند
ما را عقب براند
باید جهان بداند
هیهات من الذله
 
جز راه حق نپوییم
جز کربلا نجوییم
گفتیم و باز گوییم
هیهات من الذله
 
ما را نبود جز راه امام و شهیدان/ راه ایمان
باشد دلمان مردانه بر آن عهد و پیمان/ تا بُود جان
مردانه به میدان بگو
با یاد شهیدان بگو
با همت و چمران بگو:
مرگ بر آمریکا…
 
بر لب ما، زمزمه ی یا حسین است/ یا حسین است
بیعت ما، تا به ابد با حسین است/ با حسین است
کل یوم عاشورا
کل ارض کربلا
هیهات مناالذله
مرگ بر آمریکا…



  • محض یار

نظرات  (۱)

السلام علیک یا حسین ابن علی(ع)
ایام سوگواری ماه خونین محرم رو بر شما تسلیت عرض میکنم...
علی یار و یاورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی