محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

زیبایی اندیشه ...

  • محض یار

نظرات  (۱)

  • نجمه محروقی
  • سلام 
    اولا که واقعا وبتون رو دوست دارم
    اما افکاری مدام داره توی ذهنم می چرخه و قوی شده 
    خیلی قوی
    تقریبا به اندازه اعتقادات دینی ام
    ببین الآن محض هم مثال تصویری هم که خواستن درست کنن: این زیبایی اندیشه هه که دماغش خوشگل تره...!
    ببین من خودم چادری ام واز وقتی رفتم راهیان نور چادریم همیشگی تر شد و قبولش هم دارم 
    ولی عزیزم اگر زیبا بودی و چادری انتخاب میشی 
    اگر زیبا نبودی و چادری در صورتی که در موارد دیگه زیباییت اعلا بود (سرزبون، شیرین زبون و باسیاستی) انتخاب میشی واگر متوسط بودی انتخاب نمیشی
    حتی اگه بگن خیلی خوبی خیلی مهربونی خیلی کارت دقیقه 
    خیلی کوفت خیلی زهرمار
    اگه زیبایی در همون سه مورد (چهره زبان و سیاست) نداشتی هرگز انتخاب نمبشی 
    اما اگه زیبایی چهره داشتی نیاز به اون دوتای دیگه نداری حتی اگه چادری نباشی 
    حتی اگه اعتقاد به حجاب نداشته باشی 
    و من در اَبَرشهر زندگی نمی کنم 
    من از نزدیکی های مشهد براتون کامنت میذارم
    خوشحال میشم جوابتونو ببینم عزیز حتی اگه دوست نداشتید کامنتمو تایید نکنید و در وبلاگ خودم جواب بدید 
    راستش زمانی اعتقاد عجیبی به حجاب داشتم 
    اما الآن هیچ اثری ازش در آینده ی زندگی نمی بینم 
    ولی همچنان چادرمونگه داشتم
    چون زیبا نیستم 
    در هیچکدوم از اون سه مورد!
    و هرگز انتخاب نخواهم شد!
    :|

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی