محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

کربلایی است دلم در وسط مشهد تو...

نمره ی صندلی ام باز درآمد، هشت است
ساعت رفتن من نیز به مشهد، هشت است

همه جا مضربی از هشــــــــت و، به تختِ اعداد
آن که امروز نشسته است به مسند، هشت است

بین ما مردم ایران، نود و نه درصد
عدد حاجتمان پنج نباشد، هشت است

کربلایی است دلم در وسط مشهد تو
کسر بر نُه شود هفتاد و دو درصد، هشت است

علی و فاطمه را هشــــــــت عدد حرف، بس است
حاصل ضرب دو تا اسم محمّد، هشت است

عدد چهار همان پرچم سبز حرمت
یازده شکل دو گلدسته و گنبد، هشت است

هفتِ بی تاب ترینت، لبِ پائین من است
گر به رویش لب بالایی مرقد، هشت است

هشتمین بیت رسیده است که تأکید کنم
بهترین ساعت پرواز به مشهد، هشت است

  • محض یار

نظرات  (۱)

  • انسان نیازمند
  • سلام

    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی