محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

راه حلـی برای حفظ نگـاه

تو خیابون که راه می رفتم ناخداگاه چشمم میفتاد به خانم هایی که بدحجاب بودند. ازین وضع حسابی ناراحت و عصبی می شدم و سرم رو مینداختم پایین و افسوس می خوردم.

دلم میخواست یک کاری کنم اما چه کاری از دستم بر میومد؟ از طرفی پیامبر(ص) هم فرموده بودند : نگاه به نامحرم تیر زهر آلودی از تیرهای شیطان است. دلم می خواست به یک شکلی این تیر رو به سمت خود شیطان برگردونم که هم باعث ثواب بشه و هم باعث عاقبت بخیری زنان بد حجاب.


تا اینکه تصمیم گرفتم هر بار که ناخداگاه چشمم به خانم بد حجابی افتاد هم نگاهم رو ازش برگردونم و هم از طرف اون خانم یک صلوات بفرستم و هدیه کنم به خانم فاطمه زهرا (س) برای عاقبت بخیری اون خانم بدحجاب.

اینجوری هم من یک ثوابی می برم، هم اون خانم یک ثوابی می بره، هم برای عاقبت بخیریش کاری کرده بودم و هم اینکه تیر زهر آلود شیطان رو به سمت خودش برگردونده بودم.

حالا شما فکر کنین اگه همه آقایون اینکارو کنن اونوقت چی میشه؟؟؟

پ,ن : از وقتی که دارم اینکارو انجام میدم احساس خوبی بهم دست داده و حس رضایت دارم. شماهم امتحان کنین.


  • محض یار

نظرات  (۵)

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    انجام میدیم ما هم ، یه اوستایی میگفت سلام بر امام حسین علیه السلام هم بسیار مفید فایده است ..
    عاقبتتون بخیر
  • بنت شهرآشوب
  • سلام
    خداقوت
    با مطلب جدید به روزم. لطفا به کلبه ی ماهم سری بزنید
    یاعلی
  • فانوس جزیره
  •  اینک به عشق عفو کریمانه آمدم
    شرمنده ام ببخش که تاخیر داشتم


    سلام علیکم
    رمضان ، ماه بندگی خدا بر شما بزرگوار مبارک
    لطفا ما را ویژه دعا کنید
    عاقبتتون بخیر
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوتید به دیدن :

    پیش اکران فیلم
    اینجا شهر دیگریست

    راجع به دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

    به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی

    با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

    زمان:  دو شنبه مورخ 93/4/17 ساعت 16
    جهت ثبت نام به وبلاگ فانوس جزیره مراجعه نمائید :
      azf06.blog.ir

    بزرگواران وبلاگی می توانند با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورند.

    لطفا رسانه باشید و با انتشار اول پست به دوستانتان و هم لینکی های وبلاگتان اطلاع رسانی کنید تا فیلم با جمعیت مناسب وبلاگی ها اکران شود .
    سلام بر شما
    من در مقامی نیستم که بتونم در مورد اثر این کار، نظری بدم ولی چیزی که نظر منو جلب کرد و باعث تحسین شد خوش‌قلبی شما و احساس ملاطفت درباره‌ی افراد بدحجاب است. این مساله‌ی مهمی است که ما قبل از امربمعروف و نهی از منکر، افراد مبتلا به گناه را برادران و خواهرانی بدانیم که حالا به هر دلیل، گرفتار این وضعیت شده‌اند و ما باید با تلاشی که ‌می‌کنیم آنانرا از این گرداب، رهایی ببخشیم. اگر اینطوری شد آنوقت افراد مقابل ما هم واقعا ما را دلسوز میدانند.
    امیدوارم بر این حالت، پابرجا باشید و جزای این خوش قلبی را از خدای مهربان، دریافت کنید.
    یاعلی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی