محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

به فکر نمازت باش!!!

به فکر نمازت باش ، مثل شارژ موبایلت!


با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت!

از انگشتانت برای ذکر استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت!

قرآن را همیشه بخوان مثل پیام های موبایلت!

امام صادق (ع) فرمودند:لا یَنالُ شَفاعَتَنا مَن استَخَفَّ بِالصَّلاةِ؛

هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.

فروع کافی، ج۳، ص۲۷۰



  • محض یار

نظرات  (۴)

  • مداحان و هیئت های شیراز

  • سلام علیکم نوروزتان فاطمی
    سایت اطلاع رسانی محافل و مجالس مذهبی شیراز آماده تبادل لینک با شما میباشد.
    در صورت تمایل ما رو با نام سایت مداحان شیراز لینک کرده سپس اطلاع دهید تا شما رو لینک نماییم.
    یا فاطمه الزهرا(س)
    www.madahan-shiraz.blog.ir
  • سیدمهدی نقیبی راد
  • زیبا بود یازهرا،التماس دعا
    سلام دوست عزیزم نظر لطفت بود
    این وب دوم من هست لطفا لینکش کنید و نظر بذارید تا در لینکستانش ثبت کنم لینکتونو
    افتخار می کنم دوست گلی مثل شما دارم
    عالیه واقعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی