محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

عاشقانه "حزب‌اللهی..... "

این شهر از حوری اگر چه ازدحام است
وقتی که می بینم تو را کارم تمام است

آشوب افتاده به جان سینه ام باز
چشمان تو مشغول نوعی از قیام است

هر چند اگر نازک شود یک تیغ کاریست
ابروی بی آرایشت مانند دام است

کم صحبتی اما بیانت فوق العاده است
حیف است نطق تو به حد یک سلام است

وقتی کنار چادری ها می خرامی
دل شوره میگیرم که بانویم کدام است؟

با خواهری یک بار هم صحبت شدم من
با آن برادر راه رفتن انتقام است؟

من بچه حزب اللهی ام باشد ولی خب
عاشق شدن طبق کدام آیه حرام است؟

چون دوستت دارم قیامت با تو هستم
این جمله میدانی روایت از امام است ؟

دنبال حرف دیگری می گردی انگار
این حرفهایی که شنیدی بی ادامه است

حسین صیامی

  • محض یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی