محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

نخل ها ایستاده میمیرند...

تصویر زیر پیکر مطهر یکی از شهدا که در عملیات آذر ماه 1360 حضور داشت. پیکر این شهید، تیر ماه 1361 در ارتفاعات تنگه کورک سرپل ذهاب، پس از عقب نشینی دشمن بعثی پیدا می شود.

  • محض یار

نظرات  (۱)

خدا بی نهایت است و لا مکان و لا زمان. اما به قدر فهم تو کوچک است و به قدر نیاز تو فرو می اید به قدر آرزوی تو گسترده میشود و به قدر ایمان تو کار گشا میشود یتیمان را پدر می شود و مادر . نا امید را امید میشود و در تاریکی ها نور می شود ییقین دارم او از قلب من و شما آگاه است و اگر لایق انچه میخواهیم باشیم بهمون عنایت میکنه من این و تازگیا تجربه کردم هرکی به اندازه ایمان و عمل نیکش طعم خوشبختی و میچشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی