محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

گر نیـایی فقیر می میرم...

محـض یـار

به نام منشأ تفکّر و دانایی
.....
خدایا!
یادمـان بـده ...
یادمان باشد...
یادت باشیم...
............
اگر با خدا باشیم خدا کافیست
بهترین دوست و استاد و معلم و همراه خداست
پس بیایید تصمیم بگیریم از خدای صالحین غافل نشویم ... انشاءالله
منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستم
ایمیل: montazar110@yahoo.com

کلمات کلیدی
نویسندگان

گنـاه یعنـی ...

از بزرگی شنیدم هـر موقع میخواهید گـناه کنید 

هر موقع زمینه ی گـناه آمــادس ، رویتـــــ رو به سمت قبله کن

دلتــــ رو ببـر کربــ♥ــــــلا

و سه مرتبه بگو:

السلام علیک یا اباعبدالله

السلام علیک یا اباعبدالله

السلام علیک یا اباعبدالله

اون وقت ببین دیگه روت میشه گناه کنی؟؟؟

اون موقع ببین از اربابــــــ خجالتــــــ نمیکشی؟؟

  • محض یار

نظرات  (۱)

با عرض سلام خدمت شما دوست و متفکر عزیز
از دیدن وبلاگی با چنان مضمون زیبایی بسیار خوشحال شدم 
و امیدوارم به کار خوبتان هم چنان ادامه دهید ...
من در وبلاگ خودم شما را لینک کردم
اگر وقت داشتید به وبلاگ بنده هم سری بزنید و اگر مورد پسند بود ، لینکم کنید

با تشکر اسرافیل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی